مدیر گروه

قرار بود تا تموم شدنه تعطیلات از اتفاقات شگرف دانشگاه چیزی ننویسم ولی انگار نمیشه! چند وقتی بود از گوشه و کنار میشنیدیم که قراره آقای ع.ز مدیر گروه رشته ی عمران بشه من از سوابق تحصیلی ایشون چیزی نمیدونم ولی میدونم که فقط ۲ ترم در دانشگاه بود که مدیر گروه شد.با توجه به مشاهداتی که خودم به شخصه در دانشگاه هایی مثل دانشکده آزاد مشهد و دانشگاه قوچان داشتم مدیر گروه همیشه باید دردسترس باشه حتی یک مدیرگروه میشناسم در قوچان که شماره تلفنشو به دانشجوها داده که اگه کاری داشتن بهش زنگ بزنن.ولی این آقارو ما فقط توی یک مسیر خاص (از دانشگاه تا استادسرا و بالعکس) میبینیم.ماشاالله با قدم های بلندشون آدم بهش نمیرسه!! ایشون احتمالا قبلا قهرمان دو میدانی بودن واقعا سریع راه میرن.خودم یکبار باهاش کار داشتم رفتم جلو که صحبت کنم نتونستم میدونید چرا؟چون همزمان داشت با ۱۰نفر حرف می زد یهو دیدم داره سرعت میگیره و دور میشه باور کنین ۱۰متر دویدم ولی نتونستم بگیرمش!!!وقتی رسیدم که رفت توی اتاقو در رو بست! 

حتی در امتحانی دیدم که ایشون بسیار عصبانی بودن و وقت امتحانشون به پایان رسیده بود.هرچی به مسئول امتحانات میگفت برگه هارو جمع کنین اونا چون خواهش دانشجو هارو می دیدن جمع نمی کردن یهو بلند شد و به طرز عجیبی با سرعت نور برگه هارو از زیر دست بچه ها می کشید طوری که بعضی از برگه ها پاره شد!!! 

البته جای شکرش باقیه که اگه دانشگاه زمانی بخواد رشته دکترای دو میدانی رو بیاره استادی هست که بتونه دو میدانی ۱ و دو میدانی ۲ رو در یک ترم به یک سری دانشجو درس بده.  

 

در پایان خواهشی از مسئولین دارم:این ترم که گذشت ولی ترم دیگه یکم در انتخاب مدیرگروه به فکر دانشجوها هم باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد