بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

این پست رو اختصاص میدم به کسایی که دنبال حرفای ناگفته هستن و دوس دارن ترانه حرفای ناگفته رو بزنه  . آهنگ اون حس قشنگرو داره  .خوب می دونین که منم دنبال همون حس قشنگم.








بابک جهانبخش و رضا صادقی - منو بارون


سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام 

عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام 

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه 

نبودنم کنارتو حالتو بهتر بکنه 

لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود 

احساس من فرق داشت باتو دوست داشتن خالی نبود 

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون 

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون 

خاطرات گذشته منو میکشه آروم 

چه حالی دارم امشب بیاد تو زیر بارون 

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون 

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون 

خاطرات گذشته منو میکشه آروم 

چه حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون 


باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود 

سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود 

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز 

من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز 

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز 

من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز 

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون 

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون 

خاطرات گذشته منو میکشه آروم 

چه حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون 




لینک دانلود آهنگ در ادامه مطلب.


ادامه مطلب ...

دنیا اگه تنهام گذاشت،تو منو انتخاب کن

بالاخره شادمهر طرفداراشو رو سفید کرد.آهنگ انتخاب بعد از مدت ها انتظار بیرون اومد و تونست مثل همیشه حال طرفداراشو عوض کنه. کسایی که شادمهری باشن می فهمن چی میگم! زیرصداهای این آهنگ محشره. اگه با هندز فری گوش بدین کاملا متوجه میشین. معلوم می شه روی آهنگ خیلی کار شده،فکر شده،تنظیم عالی و شعر شاهکاره سروش دادخواه که همگی با هم آهنگی می سازه که وقتی پنجشنبه ساعت 00.01 بامداد روی سایت های موزیک آپلود شد،سایت به دلیل ترافیک بالا حتی با سرعت اینترنت عالی هم به آسونی بالا نمیومد! این کمی سرعت نشون از اینه که شادمهر رو خیلی ها دوس دارن، خیلی ها با آهنگاش عاشق شدن، خیلی ها حالشون عوض شد. و اما انتخاب :

                                                    

 درگیر رویای توام

منو دوباره خواب کن 

دنیا اگه تنهام گذاشت

تو منو انتخاب کن 

دلت از آرزوی من

انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من

چشمات بی اثر نبود


 

خواستم بهت چیزی نگم

تا با چشام خواهش کنم 

درا رو بستم روت تا

احساس آرامش کنم 

باور نمی کنم ولی

انگار غرور من شکست 

اگه دلت میخواد بری

اصرار من بی فایدست


 

هر کاری میکنه دلم 

تا بغضمو پنهون کنه 

چی میتونه فکر تو رو

از سر من بیرون کنه 

یا داغ رو دلم بذار

یا که از عشقت کم نکن 

تمام تو سهم منه

به کم قانعم نکن 


خواستم بهت چیزی نگم

تا با چشام خواهش کنم 

درا رو بستم روت تا

احساس آرامش کنم 

باور نمی کنم ولی

انگار غرور من شکست 

اگه دلت میخواد بری

اصرار من بی فایدست




لینک دانلود آهنگ و موزیک ویدئو در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

ماه عسل امسال بدون احسان

همونطور که از عنوان پست پیداست ماه عسل امسال،احسان علیخانی جلوی دوربین نخواهد رفت.

چرا؟چون توو ویژه برنامه ی نوروزی شبکه 2 حرفای ناگفته ای رو گفت!!فقط کافیه برین ببینین ویدئوشو و خودتون قضاوت کنین.

کاریه که شده،اگر حس می کنین ماه عسل امسالتون بدون احسان صفا نداره برین سایت شبکه 3 و اعتراضتونو اعلام کنین."با اجازه خدا" امسال روی آنتن میره با اجرای علی ضیا.


برای اطلاعات بیشتر یه سر به اینجا بزنید.


بیا که رها شم از این همه درد...

دنیا هیچوقت اونجور که دلت می خواد پیش نمیره.توو هرسنی آرزوی مخصوص همون سن رو داری.خیلی قشنگ می شه وقتی بزرگتر می شی و یاد دوران قدیم می کنی و میبینی چه آرزوهایی داشتی و چی شد .البته یک مسئله ای هست که سره پا نگهت میداره.با خودت می گی لااقل من تلاشمو کردم اما نشد،اما خبر نداری که داری خودتو گول میزنی  . خدانکنه کسی به مرحله ای برسه که هیچ اتفاق خوبی توو زندگیش واسش هیجان انگیز نباشه.خیلی ها اینجوری ان.یه لحظه فکر کن..... طرف مثلا ازدواج کنه اما واسش اصلا اهمیتی نداشته باشه،انگار نه انگار که ازدواج کرده.این خیلی می تونه بد باشه.کاش به جای اینکه واسه کسی از این دعاهای الکی و شعار مانند کنیم،به جاش دعا کنیم که به همچین روزی نیفته.

دیگه زیاد غر زدم  این مژده رو بدم که ماه رمضون پرکار تر از قبل می شم.

تا حرف ناگفته ی بعدی خدافسسسسسس ......

ادامه مطلب ...

فکر کن نفهمیدم

گاهی باید لبخند زد

و رد شد ...

بگذار فکر کند نفهمیدی !!!


دیگه دیره

خیلی دیره ؛ وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود ، بیشتر از همه دوستت داشت ، ولی …. تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود … !".