چکاوک

چرا عنوان این پست رو چکاوک انتخاب کردم؟چون این اسم یه آهنگیه به نام چکاوک.اسم خوانندشو نمی گم تا خودتون برین دنبالش!!خیلی شاعر این شعر با احساس میگه،یعنی کاملا می تونین حس شاعر رو توو این شعر حس کنین.مثلا یه قسمتش هست که می گه : اگرچه من به چشم تو،کمم،قدیمی ام،گمم/آتشفشان عشقمو دریای پر نوازشم.یا در یک جای دیگه که میگه : نوازشم کن و ببین،عشق می ریزه از صدام/صدام کنو ببین که باز،غنچه میدن ترانه هام.

واقعا تا حالا به قول شاعر عشقمونو نوازش کردیم تا ببینیم آتشفشان عشق هست یا نه؟منظورم اینه که تا حالا شده یه ذره فقط یه ذره بهش عشق بورزیم تا ببینیم اون 100برابرشو بهمون پس میده یا نه؟یا فقط بهش غر زدیم؟که تو چرا اینجوری هستی،یا فلانی رو ببین چقدر هوای زنشو داره و ....

حالا نمی خواد هر روز دم گوشش بخونی که دوست دارم عزیزم عاشقتم و از این جور حرفا.کافیه از سر کار که میای یه شاخه گل سر راهت واسش بخری،اصلا هم نیازی نیست بگی دوسش داری،خودش تا ته خط رو می خونه.این واسه مردا بود،اما واسه خانوما : بابا اینقدر رو مخ شوهراتون مخصوصا وقتی از سر کار میان راه نرین،به اندازه ی کافی اعصابشون سر کار خورد شده دیگه شما تشدیدش نکنین خواهشا.شما هم اصلا نیازی نیست بگی دوسش داری با یه لیوان چای یا قهوه که از همسرتون پذیرایی کنین و همیشه کنارش باشین خودش تا ته خط رو می خونه.

البته اینم بگم که من اصلا تخصصی در این زمینه ها ندارم. اینایی که گفتم همه تجربیات دیگران بود.تا بعد.....

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد