پایان کار فیسبوک حقیقت یا شایعه؟

به نقل از سایت خبری weeklyworldnews.com : گفته شده که

بنیان گذار فیس بوک اعلام کرده که این سایت محبوب رو در تاریخ ۱۵ مارس میبنده!!!

وی دلیل این کارش رو دردسر‌ها و مشکلات پایان ناپذیر سایت فیس بوک و خستگی و تأثیری که این سایت محبوب و دوست داشتنی بر زندگی‌ شخصی‌ خودش گذاشته اعلام کرده!!.
او با بیان اینکه فیس بوک از کنترل خارج شده در خارج از دفتر شخصیش به خبر نگران حاضر گفت: فشار و سختی مدیریت کردن این کمپانی بر زندگی‌ من تاثیر نا به سامانی گذاشته و وقتشه که به این هرج و مرج پایان بدم. او همچنین اظهار داشت که در مارس 15 مشترکین سایت فیس بوک دیگر قادر به وارد شدن به اکانت‌های خودشون نیستند.

در راستای این خبر سخنگوی این شرکت عظیم نیز با اشاره به این موضوع و با بیان این نکته به تمام کاربرانشون توصیه کرد: هر چه سریع تر اقدام به انتقال تصاویر، نوت ها، لینک‌ها و ویدیو‌هاتون کنید که بعد مارس ۱۵ قادر به بازیابی نخواهید بود!!

بنیانگذار این سایت محبوب در تماس تلفنی که داشت اظهار کرد: من فکر نمیکنم که این مساله بزرگی‌ باشه و جدا فکر می‌کنم که این اتفاق خوبه برای همه،، وقتی‌ فیس بوک نباشه مردم مجبورند بیرون از دنیای مجازی به دنبال دوست ( واقعی) بگردند. و این خوبه!!!

در پی‌ این خبر بسیاری از مردم شوکه شدند و ناراحتی‌ شدیدی بین کاربران فیس بوک ایجاد شد و نا گفته نمونه که بعضی‌‌ها نیز اظهار خوشحالی‌ کردند ( والدین ها)..

"من بدون فیس بوک چیکار کنم؟ فیس بوک زندگی‌ من رو احاطه کرده. من در روز ۱۰ ساعت از وقتم رو در فیس بوک میگذرونم و حالا بدون فیس بوک من این وقت آزاد رو چطوری بگذرونم" گفته یکی‌ از کاربران فیس بوک..

" خوشحالم که این کابوس فیس بود به زودی پایان میپذیره!!!. حالا دیگه شاهد چسبیدن صورت بچه‌های من به صفحه مانیتور در طول روز نیستم و شاید حتی بتونم چند کلامی نیز با اونها هم صحبت بشم!" گفته یکی‌ از والدین کاربران فیس بوک.

فیس بوک یکی‌ از محبوب‌ترین سایت‌های دنیا هست که کاربران بسیاری داره و اخیرا نیز پیشنهادی از شرکت گوگل برای فروش و ‌واگذاری امتیاز را داشته. گفته میشه ارزش این سایت به ۷.۹ میلیارد دلار میرسه و منتقدین‌ها این تصمیم بنیانگذار فیس بوک رو نکوهش کردند. اما وی با بین اینکه پول برای اون اهمیتی نداره و همچنان بر تصمیمی که گرفته پا فشاری میکنه!!!. 

 

 

حالا از دوستان خواهشمندم در قسمت نظرات بگین شایعه ست یا حقیقته.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد